Jak přejdu od svého stávajícího operátora
Ponechte si své telefonní číslo
Abyste přešli k jinému operátorovi, neznamená to, že budete muset mít zcela nové telefonní číslo. O své stávající nepřijdete. Najděte svůj Ověřovací kód účastníka (OKU) a u svého současného poskytovatele a převeďte číslo ke komu jen chcete.
1. Vyberte si tarif
Vyplňte na cinkly.cz krátkého průvodce o vaší představě. Zabere to jen pár minut. Data zpracujeme, projdeme nabídky všech partnerů a najdeme vám tarif podle vašich představ.
2. Připravte si Ověřovací kód účastníka (OKU)
Ověřovací kód účastníka naleznete u svého současného operátora. Nejčastěji na smlouvě, v samoobsluze nebo ve své mobilní aplikaci. Pokud OKU nemůžete najít, kontaktujete svého poskytovatele. Na vyžádání vám jej sdělí.
3. Zadejte OKU a za pár dní máte svůj vybraný tarif
Pokud již OKU máte, můžete ho zadat rovnou během objednávky tarifu (ať už online nebo po telefonu). Pokud ne, můžete ho zadat později. Vaše telefonní číslo bude k určenému datu přeneseno na novou SIM kartu, kterou poté obdržíte.
Máte dotaz? Cinkněte nám. Jsme tu pro vás v pracovní dny 8-17 h, na telefonním čísle 799 512 512.